top of page

אוכל מוכן לשבת - בחירתם של משקי בית רבים בישראל

אוכל מוכן לשבת - בחירתם של משקי בית רבים בישראל

כולנו מכירים את זה, במשך כל השבוע אנו עובדים קשה מהבוקר עד הערב ואז מגיע יום השישי. יום השישי הוא הזמן שלנו לנוח ולשבת עם הקרובים לנו סביב שולחן השבת.

יחד עם זאת, היות ואנו עובדים קשה כבר במשך השבוע מגיע לנו להנות מעט מעונג שבת. כיום אנו יכולים לעשות זאת מבלי לעמוד שעות בתור בשוק, להתרוצץ ולעבור מסיר לסיר ואחרי זה גם לנקות אחרינו.

במהלך מאמר זה אנו נבין מה הוא אוכל מוכן לשבת ולמה הוא פשוט יכול לעשות לנו את החיים הרבה יותר קלים.


אוכל מוכן לשבת: מתאים לכולם!

אנשים רבים נוטים לחשוב שאוכל מוכן לשבת מתאים לסוג מסוים של אוכלוסיות - אוכלוסיית הרווקים, סטודנטים, אנשים ללא עורף משפחתי כלל או כאלו שאין להם זיקה למטבח ואפילו לא קצת.

אנו נשבור לכם את המיתוס ונספר לכם שקהל הלקוחות השכיח ביותר הם דווקא משפחות מרובות ילדים, אותם משפחות אשר מתהדרות בשולחנות שבת יפים ואוכל ביתי וטעים.

הגישה השתנתה בשנים האחרונות ומשקי בית רבים מרשים לעצמם ליהנות מעונג שבת, מבלי לעבוד כלל בשבת. לנו זה פשוט נשמע טוב מדי.


להנות ממבחר מאכלים שונים

בדרך כלל חנויות המספקות שירותי אוכל מוכן לשבת אנו זוכים לראות מבחר רחב מאוד של מאכלים אשר מתאימים לכל קצוות החברה הישראלית. אל יכולים להיות שניצלים מרוקאיים, קציצות בקר ברוטב עגבניות עם עשבי תיבול, עופות אסייתים, מגוון רחב של פחמימות שונות וסלטים שלא נגמרים.

בביקור קטן תוכלו למלא מספר קופסאות במגוון רחב של מטעמים אשר ינעימו לכם, לבני המשפחה ולאורחים שלכם את השהות בשבת.


לשלם מעט, לקבל הרבה

אנשים רבים נוטים לחשוב שאוכל מוכן לשבת הוא דבר יקר, אך לא כך הדבר. כיום ניתן למצוא חברות רבות אשר מספקות קייטרינג לשבת במחירים נוחים להפליא.

לצורך העניין כיום קניית המוצרים, הזמן אותו אנחנו מבזבזים על קנייה והכנה יעלה לנו הרבה יותר יקר מאשר קניית אוכל מוכן לשבת, שלא לדבר על המבחר האינסופי.


אוכל מוכן לשבת - קייטרינג פרידמן בצפון

כאשר אנחנו אומרים אוכל מוכן לשבת בצפון, אנשים רבים מגדירים זאת כשם נרדף ל-"קייטרינג פרידמן" אשר הפך להיות מעין "מותג" בעולם האוכל המוכן לשבת.

קייטרינג פרידמן הינו קייטרינג משפחתי אשר מחזיק למעלה מ - 30 עובדים אשר עובדים ללא לאות על מנת לספק מעטפת שלמה של מזון ליום השבת, כך תוכלו להיות רגועים שאתם נהנים מאוכל נקי, אסתטי, טעים ושפוגע בול בטעם של קצוות החברה הישראלית.

אנו מזמינים אתכם להגיע אל אחת מן חנויות האוכל שלנו בשבת במגדל העמק או לחילופין בנוף הגליל. כמו כן, תוכלו לבצע הזמנה אונליין דרך אתר האינטרנט שלנו לערים רבות.

https://www.cateringfridman.com/





208 צפיות0 תגובות
bottom of page