top of page
  • info8136797

בחירת קייטרינג בצפון, מלאכת מחשבת של ממש - קייטרינג פרידמן

אחת הבחירות הקשות ביותר בחיינו היא בחירת קייטרינג, ניתן למצוא עשרות קייטרינגים שונים מדן ועד אילת. מדובר בהחלטה לא קלה מאחר ובחירת הקייטרינג תשפיע רבות על האירוע שלנו.

החלטנו לרכז עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר - הישארו איתנו.


בחירת קייטרינג - מה הוא השלב הראשון?

כאשר אנחנו ניגשים לבחור חברת קייטרינג עלינו לבדוק מספר דברים, אשר יעזרו לנו להפוך את תהליך "בניית התפריט" וקבלת הצעת המחיר בצורה טובה ביותר.

ראשית, נצטרך לבדוק מה הם מספר המוזמנים המשוער על מנת שנוכל להיערך בצורה מקסימלית אל מול המנות בחברת קייטרינג, לא כל חברת קייטרינג יכולה לספק כמויות רבות של אוכל לאירועים.

לאחר שבדקנו את כמות המנות המשוערות, עלינו לשאול את עצמנו מה הוא התקציב שלנו, כמו כן גם מה הוא סגנון האוכל המועדף עליכם - האם אתם מעדיפים קייטרינג בשרי, חלבי, קייטרינג עם מלצרים, מנות קטנות או מנות גדולות.


על מנת למצוא את הקייטרינג הטוב ביותר, תוכלו להיעזר במספר פלטפורמות שיהפכו את החיפוש לקל הרבה יותר:


1. חיפוש ברשתות חברתיות - לרשתות חברתיות יש משקל כבד, כיום קיימות קבוצות רבות אשר מתעסקות בקייטרינג, המלצות למקומות אירוח, אוכל ועוד. תוכלו לרשום פוסט בכל אחת מן הקבוצות האלו, או לחילופין לראות המלצות שונות.


2. חיפוש אורגני דרך גוגל - חיפוש בגוגל יניב פירות מהר מאוד, כיום כל קייטרינג שמכבד את עצמו מחזיק אתר אינטרנט בו ניתן לראות המלצות, תמונות ותפריטים. תוכלו לפנות אל כל אחד מן הקייטרינגים הבאים ולברר מעט אודות תקציבים, תפריטים ועוד.


3. אל תשכחו להגיע לטעימות - תמונות באתר תדמית או לחילופין המלצות בפייסבוק לאו דווקא יכולות לשקף הכל, טעם של אדם אחד הוא לאו דווקא טעם של אחר. לכן, אנו ממליצים לגשת לטעימות בהם תוכלו לטעום מכל התפריטים השונים עד לבחירת הקייטרינג המושלם


לא רק לאירועים, אוכל מוכן לשבת - קייטרינג במגדל העמק

לא רק אירועים מיוחדים דורשים אוכל מוכן, למעשה אנשים רבים משתמשים בשירותיהם של חברות קייטרינג לשם אוכל מוכן לשבת.

קייטרינג פרידמן הינה חברה ותיקה בתחום המזון המוכן אשר למעלה מ - 10 שנים מספקת אוכל מוכן לשבת לסביבה. החברה מונה כ - 30 עובדים מקצועיים אשר מרכיבים יחדיו את כל צבעי הקשת של האוכלוסיה, מה שנותן למנות את הטאץ' אפ האישי שלהם.

ארוחות שבת לא היו קלות מעולם, יחד עם משלוחים לאיזורי חלוקה רבים ו - 2 מוקדי מכירה פרונטליים אנו מספקים מעטפת שלמה.


תפנו לכם כמה דקות, היכנסו לאתר האינטרנט של קייטרינג פרידמן והתחילו לבנות את הארוחה שלכם.

https://www.cateringfridman.com/

משלוחים זמינים למקומות הבאים:

מגדל העמק, קיבוץ יפעת, קיבוץ גבת, נהלל, קיבוץ בית שערים, רמת ישי, שדה יעקב, כפר יהושע, קיבוץ אלונים, בית לחם הגלילית, קרית טבעון, יקנעם, כפר החורש, גבעת האלה, שמשית, הסוללים, ציפורי, נוף הגליל, קיבוץ גניגר, כפר ברוך, תל עדשים, קיבוץ מזרע, כפר גדעון, בלפוריה, עפולה, גבעת המורה, אלוני אבא, רמת דוד




48 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page