top of page
  • info8136797

בחירת קייטרינג כשרי בשר: מלאכת מחשבת של ממש

אם הגעתם לפה סביר להניח שאתם מתקרבים בצעדי ענק לאירוע שלכם, אתם מחפשים חברה אשר מספקת קייטרינג כשרי בשר והולכים לאיבוד בין ההצעות השונות, המבחר וההיצע הבלתי פוסק בתחום.


כאשר אנחנו מדברים על בחירת קייטרינג כשרי בשר אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, אין זה משנה אם מדובר בקייטרינג לחתונה, בר מצווה, בת מצווה או אפילו אירועים משפחתיים או עסקיים כאחד.

ישנם הרבה חברות קייטרינג בשוק, אז מה הם הפרמטרים לבחירת חברת הקייטרינג המושלמת ביותר עבורכם?


בחירת קייטרינג כשרי בשר: על מה עלינו לשים לב?

ישנם מספר דברים אשר עלינו לשים לב אליהם בעת בחירת קייטרינג, תשומת לב לפרטים אלו יוכלו לחסוך לנו זמן רב, כסף ועוגמת נפש רבה.


בדקו במקום הקייטרינג - אין טוב יותר ממראה עיניים, אחד הדברים החשובים ביותר בעבודה עם מזון הוא סטריליות וניקיון. בהגעה עצמאית אל מתחם הקייטרינג תוכלו לראות את הנפשות הפועלות, את הדרך בה הם עובדים במטבח ומתנהגים אל האוכל, אל משטחי העבודה ונקיונם ולסדר הכולל.


איכות וטריות - אף אחד לא אוהב לאכול אוכל לא טרי, לכן בדקו מול חברת הקייטרינג אודות חומרי הגלם שלהם, כל כמה ימים מגיעים מלאי וספקים והאם הם מחזיקים בכל האישורים הרלוונטים המעידים על איכות - אישורים רלוונטים משרד הבריאות, אישורים וטרינרים.


כשרות - הכשרות חשובה להרבה אנשים, בדקו אל מול הקייטרינג האם הוא מחזיק בתעודת כשרות. קייטרינגים רבים מחזיקים בתעודות כשרות מטעם מועצות, ערים וגופים שונים - בדקו אם תעודת הכשרות תואמת את הציפיות שלכם.


ניסיון ומוניטין בתחום - גם אלו חשובים בעת בחירת קייטרינג. כאשר אנו עובדים עם חברה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום אנו יכולים להיות רגועים מאחר ומצד אחד ישנם המלצות רבות על אותו קייטרינג ומצד שני מאחר והם בעלי ניסיון ומוניטין בתחום הם ידעו איך להיערך לאירוע שלנו בצורה הטובה ביותר כך שלא יהיו בעיות כלל - שינוע של האוכל, איכות חומרי הגלם, תפעול כללי של האירוע.


קייטרינג כשרי בשר: קייטרינג פרידמן

דיברנו על בחירה נכונה ואיך למצוא את הקייטרינג הטוב ביותר עבורכם, עכשיו הגיע הזמן שנספר לכם שאתם יכולים להפסיק את החיפושים, קייטרינג פרידמן עונה על כל הפרמטרים והתנאים לקייטרינג המושלם.

קייטרינג פרידמן בעל ניסיון של למעלה מ - 10 שנים בתחום הקייטרינג, הקייטרינג לא מתפשר על חומרי גלם תוך כדי מחשבה וידיעה גורפת שאוכל טעים שכיף להכניס לפה עשוי מחומרי גלם איכותיים. כמו כן, חומרי גלם איכותיים לבד הם לא "המתכון להצלחה" לכן גם טריות וניקיון האוכל תופסים אצלנו מקום גדול.


אנו מתמחים בקייטרינג בשרי כשר לאירועים, חברתנו מונה כ - 30 עובדים מקצועיים ומסורים אשר דואגים לשים את הלקוח בחזית בכל אירוע. הצוות שלנו מגוון וניתן לראות בו את כל צבעי הקשת, מה שגורם לטאץ' אפ אישי לכל מנה אשר נוגע בכל קצוות החברה הישראלית.

17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page